• Warunki dostawy

WARUNKI DOSTAWY

Zawsze staramy się zaoferować formę dostawy dogodną dla naszego Klienta. Możliwa jest wysyłka pocztą, dostawa kurierem (najczęstsza forma dostawy) lub odbiór osobisty w naszej siedzibie. Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt z nami.

Bez ryzyka

1. Wszystkie przesyłki są starannie przygotowane i zapakowane. Dokładnie zabezpieczamy każdy produkt chroniąc go przed uszkodzeniem. Przykładamy szczególną uwagę do transportu, dlatego przesyłki na terenie kraju realizowane są za pośrednictwem sprawdzonej firmy kurierskiej.
Dodatkowo nasze przesyłki zawierające ceramikę są oznakowane jako paczki o szczególnej zawartości.

2. Towar powinien zostać dostarczony następnego dnia roboczego po wysyłce.
Kurierzy rozwożą towar w godzinach 9:00 - 17:00. Jeśli jesteś dostępny w miejscu dostarczenia paczki tylko w wybranych godzinach sugerujemy kontakt telefoniczny z siedzibą firmy kurierskiej w Twoim regionie i umówienie terminu dostawy na konkretną godzinę.

3. Przy odbiorze paczki PRZED podpisaniem odbioru prosimy BARDZO DOKŁADNIE sprawdzić, czy nie nosi ona ŻADNYCH śladów uszkodzenia mechanicznego. Prosimy o zwrócenie uwagi na taśmę oklejającą paczkę. Jeżeli przesyłka oklejona jest taśmą przewoźnika, bądź taśma jest naruszona prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera.

4. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do stanu towaru w paczce należy rozpakować paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym. Taką procedurę należy ZAWSZE stosować w przypadku towarów wielkogabarytowych (palety itp.), które są najbardziej narażone na zarysowania i wgniecenia w transporcie.

5. Dopiero po upewnieniu się co do stanu towaru należy podpisać odbiór paczki.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia paczki i poinformować nasz Dział Handlowy.

6. W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki", a następnie stwierdzenia uszkodzenia fizycznego towaru, nie dającego się z zewnątrz zauważyć, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską i sporządzić protokół szkody.

Aby reklamacja była rozpatrzona pozytywnie muszą być spełnione następujące warunki:

1. Został sporządzony w obecności kuriera protokół szkody dokładnie opisujący stwierdzone uszkodzenia.

2. Protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, że opakowanie zewnętrzne nie nosiło żadnych uszkodzeń i jest w stanie IDEALNYM.

3. Opakowanie towaru musi być w stanie IDEALNYM, tak aby jego oględziny umożliwiały zweryfikowanie poprawności informacji z protokołu szkody (patrz. pkt. 2) (prosimy zatem nie niszczyć opakowania przed upewnieniem się, że towar jest w stanie Idealnym – gdyż może to uniemożliwić rozpatrzenie reklamacji).

O wszelkich uwagach dotyczących transportu prosimy informować nasz Dział Handlowy.