Istnieje wiele metod pozwalających na skuteczną promocję przedsiębiorstwa. Niezwykle popularnym działaniem jest zainwestowanie w koszulki z logiem firmowym. Jest to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele korzyści. Wynika to z faktu, że w tym przypadku proponujemy naszym pracownikom lub klientom, bardzo użyteczną rzecz, która doskonale sprawdzi się podczas codziennego funkcjonowania. Co więcej, zamieszczenie grafiki powiązanej z firmą sprawia, że produkt staje się świetnym gadżetem reklamowych, który przyczynia się do tworzenia pozytywnego wizerunku firmy i zaistnienia organizacji w świadomości odbiorców. Jakie elementy są ważne przy wyborze materiału oraz nadruku, żeby wyrób dobrze spełniał swoje zadanie?
Jakie zalety zapewniają koszulki z logiem firmowym?
Przedsięwzięcie polegające na wypuszczeniu koszulek, które wyposażone są w firmowe logo, ma bardzo dużo zalet. Istotne jest to, że z określony komponent przekazywany jest nie tylko kontrahentom organizacji, ale również grupom muzycznym bądź klubom sportowym. W konsekwencji koszulka staje się wspaniałym nośnikiem informacji o konkretnej marce, która skutecznie dociera do szerokiego grona odbiorców. Dzięki temu produkt ma kontakt z różnymi osobami, a informacja o firmie zapisuje się w ich pamięci, niezależnie od tego, czy tego chcą, czy też wręcz przeciwnie.
Jaki materiał i fason będzie odpowiednim rozwiązaniem?
W przypadku określonego działania bardzo istotną kwestią jest materiał przeznaczony na koszulkę reklamową. Tkanina powinna wyróżniać się dobrą jakością. Ważna jest także wytrzymałość i odporność na szybkie tworzenie się dziur, a także powstawanie uszkodzeń. Ponadto, duże znaczenie ma także jej rodzaj. Dobrym wyborem jest bawełna, która jest naturalnym materiałem. Zapewnia ona duży komfort noszenia produktu. Co więcej, wyrób powinien mieć najwyższą gramaturę. W tym celu przed zakupem warto pozyskać próbki materiałów, dzięki temu wybór będzie zdecydowanie łatwiejszy. Artykuł musi spełniać potrzeby firmy. Nie bez znaczenia jest wygląd, aktualne trendy rynkowe, a także grupa, dla której przeznaczony jest projektowany wyrób.
Jakie stosuje się metody nadruku na materiałach?
Organizacja zainteresowana wypuszczeniem koszulek z logiem firmowym powinna także rozważyć metodę nadruku. Na rynku dostępnych jest wiele technik. Warto wiedzieć, które z nich są najczęściej polecane i zapewniają najlepsze korzyści. Grafika musi być trwała. Inwestując w takie rozwiązanie nie można pozwolić sobie na opcję, która po upływie krótkiego czasu doprowadzi do wytarcia informacji o marce lub przedsiębiorstwie. Jakie zatem wskazuje się alternatywy związane z nadrukiem? Na określonej liście wymienia się między innymi sitodruk, termotransfer, haft komputerowy, a ponadto sublimację.
Pierwszy sposób jest odpowiedni do różnego rodzaju tekstyliów. Właściwie wykonany wykazuje się dużą odpornością na uszkodzenia. Zauważyć należy, że element nie spiera się z koszulek. Interesujące jest także to, że prezentowana technika jest dość tanią alternatywą. Druga metoda polega na wgrzaniu w tkaninę folii flex bądź flock. W tym przypadku trzeba zadbać o wysoką jakość produktu, odpowiednią temperaturę i czas wgrzewania. Zadbanie o wszystkie szczegóły sprawia, że otrzymuje się produkt charakteryzujący się dużą odpornością na uszkodzenia w czasie prania. Niskie koszty produkcji sprawiają, że metoda bardzo dobrze nadaje się do niskonakładowych przedsięwzięć.
Haft komputerowy zapewnia pożądane rezultaty, jeżeli chodzi o wydruk logotypów. Pozwala na osiągnięcie niezwykle eleganckiego efektu. Nie należy jednak inwestować w tego typu rozwiązanie, w przypadku cienkich i delikatnych tkanin. Natomiast sublimacja będzie odpowiednia dla firm, które pragną uzyskać dokładne odwzorowanie projektu na koszulce. Dlatego też alternatywa jest doskonała wówczas, gdy grafika ma być przedstawiona w formie zdjęcia. Podkreślić należy fakt, że działanie umożliwia dokładne skopiowanie kolorów. Jest w tym przypadku jednak pewna wada. Dotyczy ona ograniczenia w zakresie stosowanego materiału. Do tej metody należy wykorzystywać wyłącznie poliester lub materiał z jego domieszką. Istotna jest także barwa tkaniny. Powinna być biała lub jasna.