Każda firma, oprócz swojej podstawowej działalności, odwiedza również branżowe targi oraz różnego rodzaju konferencje, poświęcone zagadnieniom związanym z profilem przedsiębiorstwa. Każde takie wydarzenie ma kluczowe znaczenie nie tylko dla rozwoju marki, ale równocześnie stanowi świetną okazję do promocji.
Na konferencjach i targach mamy możliwość pokazać się i dać znak, że jesteśmy i działamy. To także doskonały czas na spotkania z kontrahentami i klientami - tymi dotychczasowymi. Ale również z tymi, z którymi dopiero możemy nawiązać współpracę. Aby zrobić dobre pierwsze wrażenie, powinniśmy zaplanować serię gadżetów reklamowych, przeznaczonych specjalnie na promocję naszej firmy i związanych z konkretnym wydarzeniem.
Kluczowe jest jednak to, aby gadżety firmowe stanowiły odrębną linię, przemyślaną i zaprojektowaną dla konkretnych targów czy konferencji.
Dlaczego gadżety firmowe na targi i konferencje różnią się od tych codziennych?
Każde targi, bez względu na branżę, mają jakąś myśl przewodnią albo motyw przewodni. Gadżety reklamowe, które posłużą nam do promocji własnej marki podczas tego rodzaju imprez, muszą być więc zaplanowane w taki sposób, aby stanowiły element spójny z całością.
Warto mieć świadomość, że wydarzenia specjalne zasadniczo różnią się od codziennej działalności firmy. Wymagają więc doboru odpowiednich materiałów promocyjnych, które będą idealnie pasować do tematu danej imprezy. Dla przykładu, jeśli wybieramy się na konferencję poświęconą ekologicznym, przyjaznym dla planety gadżetom, nasze materiały promocyjne nie mogą być wykonane z plastiku, a jedynie z naturalnych składników!
Specjaliści od marketingu podpowiadają również, aby gadżety firmowe na konferencje i targi nie zawierały zbyt nachalnej i dosłownej reklamy naszej marki. Znacznie lepszym rozwiązaniem będzie operowanie obrazem lub symbolami, które tylko pośrednio będą odnosiły się do naszej firmy.
Różnice w doborze gadżetów wynikają z faktu, że nasza marka stanowi tylko element całości - czyli danego wydarzenia - targów lub konferencji.
Zadbaj o odpowiedni przekaz swoich gadżetów!
Projektując serię materiałów promocyjnych, zadbajmy o wszystkie szczegóły. W pierwszej kolejności musimy odpowiedzieć sobie na pytanie - jaki charakter będzie miało dane wydarzenie. Jakie motywy przewodnie się na nim pojawią, a także to, jacy goście i wystawcy będą zaproszeni.
Na podstawie te informacje możemy zaplanować, jakie gadżety promocyjne najlepiej zareklamują naszą markę. Cały czas musimy mieć jednak na uwadze kilka zasad.
Niezmienne cechy gadżetów reklamowych (bez względu na ich przeznaczenie) to wysoka jakość oraz staranność wykonania. Powinny być proste i funkcjonalne, ale jednocześnie oryginalne i zaprojektowane ze smakiem.
Dobry gadżet na targi i konferencje to taki, który przyciągnie uwagę i będzie służył obdarowanej osobie przez długi czas. Najlepszym rozwiązaniem jest wybór takich akcesoriów które, choć dobrze wszystkim znane i często używane, zyskają jednocześnie odświeżony wygląd, wzbudzając zainteresowanie naszych potencjalnych klientów i kontrahentów.
Przedsiębiorco! Na targi i konferencje weź ze sobą płócienną torbę ze swoim logo!
Idealne gadżety reklamowe na targi i konferencje to takie, które przydadzą się już podczas samego wydarzenia! Na przykład płócienna torba z odpowiednim nadrukiem lub naszym logo. Posłuży nie tylko jako mobilna reklama, ale również pomieści wszystkie akcesoria, które przewidzieliśmy jako materiały promocyjne.
Targi i konferencje to imprezy, na których często coś notujemy, zbierając kontakty i potrzebne informacje. Wśród gadżetów reklamowych nie może więc zabraknąć artykułów piśmienniczych - długopisów, ołówków albo zakreślaczy. Notesy i karteczki samoprzylepne także powinny znaleźć się w pakiecie promocyjnym.
Tego typu gadżety są dość popularne. Dlatego, żeby nie utonęły w morzu innych, podobnych, trzeba wykonać je z najwyższej jakości materiałów. Najlepiej by były także estetycznie i oryginalnie zapakowane.
Kolejną grupą ważnych gadżetów konferencyjnych są wszelkiego rodzaju smycze, breloki czy etui, na przykład na eventowy identyfikator. To także rodzaj akcesoriów, które przydadzą się już podczas samego wydarzenia.
Równie istotnymi akcesoriami podczas targów czy konferencji są urządzenia elektryczne, takie jak powerbanki z naszym logo albo pamięć USB. Pozwolą one na wygodną pracę na laptopie i smartfonie, stanowiąc jednocześnie świetny nośnik reklamy naszej firmy.
Jak nas widzą, tak nas piszą, czyli gadżety reklamą firmy
Targi i konferencje to bardzo ważne wydarzenia w firmowym kalendarzu. Musimy się do nich przygotować nie tylko merytorycznie. Również tworząc linię materiałów promocyjnych. Takich,które posłużą jako nośnik reklamowy, a może nawet jako wstęp do owocnej współpracy z potencjalnymi klientami i kontrahentami.
Oprócz przygotowania pakietów promocyjnych musimy pamiętać jednocześnie o tym, aby wszyscy pracownicy obecni na targach, również korzystali z odpowiednich gadżetów z naszym logo. W ten sposób stają się bowiem wizytówką tworzonej marki. Stanowią także dowód na to, że proponowane przez nas gadżety reklamowe są naprawdę doskonałej jakości.