Niezbędne w każdym przedsiębiorstwie notatniki, zeszyty czy bloki można oznakować. Co to oznacza? Mniej więcej to, że dzięki naniesieniu na nie firmowego logo staną się w szczególny sposób spersonalizowane. Artykuły papiernicze z logiem firmy, to sygnał dla potencjalnych klientów, ale i pracowników, iż firma działa prężenie i chce podkreślić, to nawet przez wydawać by się mogło — prozaiczne jej elementy.  Jakiego typu papiernicze artykuły możemy zatem ologować? Co w firmie używa się najczęściej? Kategorii tego rodzaju produktów jest całkiem sporo. Zacząć należy przecież od małych, samoprzylepnych karteczek, a skończyć na dużych formatach kartek czy wielozadaniowych kopertach - ologowane artykuły papiernicze.

Które artykuły papiernicze można oznakować?

Przydatne w każdej pracy artykuły papiernicze dzielą się na kilka kategorii. Mimo iż większość obowiązków służbowych dziś wykonuje się za pomocą komputera, to klasyczny papier i tak zawsze się przydaje. Używamy go praktycznie codziennie. Co więcej, nie zanosi się na to, by taki stan rzeczy szybko się zmienił.

Pierwszą kategorią artykułów papierniczych używanych w biurze są oczywiście zwykłe kartki. Mogą być to arkusze o formacie A4, który pasuje również do drukarek. Tak czy inaczej, papier taki najczęściej sprzedaje się w tak zwanych blokach, gdzie kartki liczone są w setkach sztuk. W zależności od tego, czy chcemy wydrukować ofertę, czy może wystosować klasyczne pismo stworzone odręcznie – ich przydatność jest nie do podważenia.

Kolejny rodzaj artykułów papierniczych, które w każdej firmie powinien się znaleźć, stanowią małe kartki do zapisywania pojedynczych informacji. Najczęściej sprzedawane w formie karteczek samoprzylepnych i tak zwanych kostek biurowych, idealnie sprawdzają się, gdy musimy zapisać krótką wzmiankę na jakiś temat.

 

1

Koperty różnego typu również powinny znaleźć się w każdym firmowym biurku. W zależności od tego, co chcemy do nich zapakować, możemy zamówić te w formie kopert bezpiecznych, kopert o sporych rozmiarach, jak i kopert klasycznych. Bywa przecież, że wysłać musimy tradycyjny list, a innym razem przetransportować plik pieniędzy czy ważne dokumenty.

Pozostałe artykuły papiernicze, to kolejno notesy, zeszyty, zwykłe bloki czy tekturowe teczki. Bo choć zazwyczaj spore ilości dokumentów wpina się do dużych segregatorów, klasyczne teczki również się przydają. Między innymi wtedy, gdy chcemy przenieść ważne pismo i zadbać o to, by w drodze się nie zniszczyło, ani nie pogniotło. Wręczając kontrahentowi dokumenty czy umowę w teczce z logo, na pewno zyskamy w jego oczach, jako profesjonalna firma.

Oznakowane artykuły papiernicze i ich rola w reklamowaniu firmy

Co daje jednak oznakowanie wszystkich wskazanych powyżej pozycji? W końcu artykuły papiernicze, które są na nasze specjalne zamówienie ologowane, dla niektórych mogą być zbędnym wydatkiem. Jednak nic, co może wpłynąć na rozpoznawalność firmy, takowym nie jest. A kartki, koperty czy notatniki z logo firmy z całą pewnością reklamują nasze przedsiębiorstwo. Sprawiają, że więcej ludzi zaczyna je kojarzyć, a co za tym idzie – interesować się nim. Jak to się dzieje?

Dzięki kartkom, karteczkom i kopertom posiadającym logo naszej firmy możemy skutecznie ją reklamować. Gdy z jakichś powodów jeden z wyżej wymienionych produktów trafi do potencjalnego klienta, od razu rzuci mu się w oczy charakterystyczne wyłącznie dla nas logo. W ten sposób mimowolnie zapamiętuje profil firmy i jest większe prawdopodobieństwo, że w przyszłości skorzysta z jej usług. Adres albo krótka informacja zapisana na małej, samoprzylepnej karteczce lub pismo wysłane w formacie A4 - okazji i sposobności do tego, by zewnętrzna grupa odbiorców otrzymała ologowaną kartę, jest całe mnóstwo.

Poza tym, dzięki ologowaniu artykułów papierniczych dajemy sygnał, że nasza firma prężnie się rozwija. Pracownicy wiedzą wówczas, że ich pozycja nie jest zagrożona. Wykonywanie obowiązków w nowoczesnej, dającej dobre perspektywy firmie jest zresztą przyjemniejsze i o wiele bardziej motywujące. Wniosek? Dzięki sprytnemu zabiegowi ologowania poszczególnych artykułów papierniczych wpływamy też na podwładnych.