Każdy, kto uprawia jogging albo regularnie trenuje na świeżym powietrzu czy na sali gimnastycznej- potrzebuje odpowiednich akcesoriów. Niezależnie od uprawianego sportu, ważnym elementem ekwipunku jest oczywiście bidon na wodę. Dzięki niemu nie trzeba zabierać z domu całej butelki wody, która w czasie aktywności rzadko kiedy bywa zresztą opróżniona w całości. Wysiłek fizyczny wzmaga pragnienie, jednak nadmierne nawadnianie w jego trakcie utrudnia wykonywanie ćwiczeń. I choć obecnie na rynku znaleźć można całkiem dużo modeli bidonów, nadal wiele osób korzysta z tych, które dostały w prezencie. Na przykład w formie dodatku do zakupionego stroju sportowego. Co ciekawe, bidony reklamowe, to tak samo duża korzyść dla kupujących, jak i dla sprzedających. Dzięki drobnemu gadżetowi dana marka może przecież liczyć na rozgłos. Tym bardziej że liczba miłośników sportowych aktywności cały czas wzrasta! A to oznacza, że z konkretną nazwą firmy czy jej przesłaniem będzie miało styczność więcej osób, niż może nam się wydawać.
Być może to właśnie jest odpowiedź na pytanie, dlaczego bidony reklamowe zdobywają coraz większą popularność. Tak czy inaczej, na pewno warto przyjrzeć się zaletom. Podobnie zresztą, jak temu, jakim firmom są najbardziej polecane…
Bidony reklamowe - dla kogo i po co?
Eleganckie lub sportowe bidony reklamowe, to dyskretny, a jednocześnie efektowny sposób na zareklamowanie danej marki. Z gadżetów tego rodzaju mogą skorzystać sklepy zajmujące się sprzedażą sprzętu do ćwiczeń siłowych, akcesoriów sportowych, ale także kluby fitness czy prywatni trenerzy personalni. To idealne rozwiązanie w przypadku sklepów internetowych, które zajmują się dystrybucją sprzętu i odzieży dla biegaczy albo specjalizujących się w sprzedaży odżywek i suplementów diety.
Trzeba jednak pamiętać, by tego rodzaju akcesoria traktować, jako dodatek do całej strategii marketingowej. Sportowe gadżety nie zastąpią bowiem klasycznych form reklamy jak ogłoszenie w Internecie czy rozdawane zainteresowanym ulotki. Bidony reklamowe najlepiej traktować więc, jako dodatkowy sposób oddziaływania na podświadomość.
Nie zmienia to jednak faktu, że każda osoba, która otrzyma dodatek, automatycznie staje się żywą reklamą konkretnej firmy. Co ważne, oprócz logo i nazwy firmie, na bidonie można umieścić motywujący cytat czy obrazek. Najlepiej taki, który mocno kojarzy się z profilem działalności. Nie bez znaczenia pozostaje też kwestia jakości! Im lepszy jakościowo produkt, tym lepiej. Wyróżniający się rewelacyjnym wykonaniem i designerskim kształtem bidon od razu zyskuje, a jego wartość jako nośnika reklamy wzrasta.
[caption id="attachment_6141" align="alignnone" width="1920"] bidony reklamowe[/caption]
Dlaczego warto zainwestować w reklamę w postaci gadżetów reklamowych?
Według większości przedsiębiorców szeroko pojętej branży fitness - gadżety, w tym bidony reklamowe są najskuteczniejszym i jednocześnie najtańszym sposobem reklamy ich działalności. Nic więc dziwnego, że z czasem stały się one bardzo popularne. Gdy jednak zagłębić się w temat jeszcze bardziej, okazuje się, że mają też wiele innych zalet.
Obdarowani praktycznymi akcesoriami sportowymi klienci, czują się przez daną markę docenieni. To buduje w nich poczucie wyjątkowości, ale też przekonanie, że coś ich z daną firmą łączy. Wniosek? Nie dość, że prezent wydaje się wówczas wyjątkowy, to jeszcze wpływa na przyszłe decyzje zakupowe. Dzięki rozdawaniu drobnych gadżetów zyskujemy zatem stałych klientów. Poza tym zdobywamy również tych całkiem nowych. Ktoś, kto przy innych używa dodatku naszej serii, automatycznie staje się przecież nośnikiem reklamy. Nie sposób więc nie zauważyć, że gadżety reklamowe oddziałują na proces decyzyjny. Po pierwsze - osób obdarowywanych, a po drugie - osób trzecich.
Co więcej, gadżety, w tym przypadku bidony reklamowe - budują pozytywny wizerunek firmy. Jest to szczególnie ważne w przypadku przedsiębiorstw dopiero wschodzących. Dobre jakościowo, praktyczne i funkcjonalne gadżety, to sygnał, że marka jest porządna.