Czy prowadząc firmę warto zainwestować w różnego rodzaju gadżety z firmowym nadrukiem? Jak najbardziej tak! W końcu firma to nie tylko nazwa i produkty, które sprzedajesz, ale też misja i identyfikacja wizualna.
Po co firmie logo?
Dobrze prosperująca firma dba o to, aby jej logo dobrze kojarzyło się jej klientom. Dzięki temu będą o niej pamiętać wtedy, gdy będą potrzebować jej produktu. A zatem logo to nie jest przypadkowy zbiór znaków graficznych, a świadomie dobrana graficzna identyfikacja Twojej firmy. To podstawowy znak, którym komunikujesz się ze swoimi klientami.
Gdzie umieścić firmowy nadruk?
Najprościej rzecz ujmując, wszędzie tam, gdzie może go zobaczyć Twój klient. W siedzibie, na materiałach, którymi pracujesz, na wszelkich materiałach papierowych i reklamowych. Pamiętaj o nich też w korespondencji mailowej, na stronie internetowych i w social mediach. Wszystko to są rzeczy, z którymi Twój klient spotyka się wtedy, gdy świadomie poszukuje produktów, które Ty oferujesz. I jeśli jest to częsty proces, to Twoje logo ma niejako wdrukowane w swój system poznawczy. A jak pozyskiwać inaczej nowych wiernych klientów?
Gadżety z firmowym nadrukiem - czyli co to konkretnie jest?
To wszystkie rzeczy, które potencjalny klient może mieć w zasięgu wzroku i ręki. Dzięki nadrukowi firmowemu będą one utrwalać logo i nazwę firmy w świadomości ludzi. Mogą to być na przykład:
- długopisy
- ołówki
- opakowania
- kubki i talerzyki
- gadżety biurowe
- torby
- koszulki
- smycze
- pendrivy
- otwieracze do butelek
Możliwości są tak naprawdę nieograniczone, więc niewątpliwie warto je wykorzystać dla rozwoju swojej firmy.
Co dają Ci gadżety z firmowym nadrukiem?
Przede wszystkim rozpoznawalność. Znasz zasadę - nieważne jak mówią, byle mówili? im częściej pojawisz się w zasięgu wzroku potencjalnych klientów, tym szybciej pojawisz się w ich świadomości. I będzie to dla Ciebie opłacalne wtedy, gdy będą potrzebowali produktu, który możesz im sprzedać. Więc gadżety z firmowym nadrukiem to dla Ciebie najlepsza reklama. Jej atutem jest też to, pracuje wielokrotnie, docierając wciąż do nowych klientów. W końcu każdy wie, że długopisy zmieniają właścicieli klika razy w ciągu swojego "długopisiego życia".
Poza tym wszyscy wiemy, że ludzie decyzje zakupowe podejmują nie rozumem, a emocjami. Jeśli zdołasz wywołać u nich uśmiech na twarzy i dobry nastrój to już ich masz. Prawdopodobnie kupią to, co będzie im potrzebne u Ciebie, a nie u konkurencji.
Gadżety z firmowym nadrukiem to również świetny pomysł na budowanie dobrego zespołu pracowników. Dzięki nim możesz budować ich lojalność i poczucie bycia dumnym z firmy, która dba o nich wręczając co jakiś czas przydatne artykuły. Fajnie, gdy funkcjonują one w ich codziennym życiu (także poza pracą) i pozwalają tworzyć pozytywne skojarzenia i dumę z pracy dla takiej firmy.
Gadżety z firmowym nadrukiem - czy to tylko logo?
Oczywiście to główny motyw. Można do niego dodać jeszcze pozytywne hasło, zabawny rysunek lub bezpośrednio nazwaną korzyść z kupienia Twojego produktu. I wtedy mamy gotowy przepis na niedrogą reklamę, która zwraca się po wielokroć. Dobrze przemyślane hasło reklamowe nadrukowane na gadżetach potrafi czynić cuda w świadomości potencjalnych klientów.
Jakość produktu i spójność przekazu
Oczywiście gadżety z firmowymi nadrukami muszą być dobrej jakości, aby takie też skojarzenie budować w świadomości klienta. Ponadto muszą być one spójne z Twoją firmą - kolorystycznie i stylistycznie. Wszystko to może świetnie podkreślać charakter marki - czy jest to praktyczność i dostępność, czy raczej produkt ekskluzywny z serii premium. Oczywiście różne gadżety mogą być przypisane różnym liniom produktów. W ten sposób możesz podkreślać elastyczność oferty i kierować ją jeszcze lepiej do konkretnych klientów.
Siła reklamy a przychody firmy
Im lepiej się reklamujesz, tym lepiej docierasz do klientów i tym lepiej zapisujesz się w ich świadomości. Im skuteczniej będziesz to robić, tym częściej będą oni kupować Twoje produkty i tym częściej będą polecać je swoim znajomym. A gdy wzmocnią to dobrą kawą podaną w kubku nadrukowanym z hasłem reklamowym Twojej firmy, to masz gwarantowanych wiernych i zadowolonych klientów. Warto więc poszerzać gamę gadżetów z firmowym nadrukiem, aby docierać do wielu odbiorców i budować ich pozytywne skojarzenia z firmą.
Teraz już wiesz, dlaczego gadżety z firmowym nadrukiem to dobry pomysł. Musisz się tylko zastanowić, jakie gadżety wybrać dla firmy. i jak najszybciej wykorzystać je do budowania jej pozytywnego wizerunku i coraz lepszych dochodów. Bo jeśli można zrobić coś dobrego małym kosztem, to należy wykorzystać to w całej rozciągłości.