Niezależnie od tego, jakiego rodzaju firmę prowadzimy, koniecznie zadbać musimy o jej odpowiednie rozreklamowanie. W dzisiejszej dobie konkurencja na rynku jest bowiem tak duża, że nie wystarczy już tylko dobry jakościowo produkt czy usługa na najwyższym poziomie. By dotrzeć do świadomości potencjalnych klientów, a co ważniejsze zapisać się w niej na stałe - musimy podjąć odpowiednie kroki. Klasyczne formy reklamy nigdy nie wyjdą z mody. Wzmianki o naszej firmie umieszczone na ulotkach, plakatach, w Internecie czy w lokalnej prasie na pewno powinny być wzięte pod uwagę. Wiedzą o tym szczególnie fryzjerki i kosmetyczki, które dziś borykają się z naprawdę dużą rywalizacją. W ich przypadku bardzo często okazuje się jednak, że takie zabiegi są niewystarczające. O wiele cenniejsze okazują się bowiem tak zwane gadżety fryzjerskie, kosmetyczne, którymi mogą obdarować klientów i potencjalnie zainteresowanych ich usługami.
Z racji tego, że wszystkie działające w branży beauty kobiety, doskonale wiedzą, że muszą dołożyć wszelkich starań, by klientki nie tylko odwiedziły ich salon, ale i w przyszłości wybierały go przy każdej okazji – bardzo chętnie inwestują w odpowiednie gadżety. I taka postawa jest jedną z najskuteczniejszych w tej branży. Przekonajmy się dlaczego!
Promowanie firmy fryzjerskiej i salonu kosmetycznego - które metody są najskuteczniejsze?
Inwestując w reklamę, większość przedsiębiorców skupia się na tradycyjnych jej rodzajach. I nie ma się czemu dziwić. Funkcjonujące od lat metody, w wielu sytuacjach się sprawdziły. Niestety, jeśli chodzi o klasyczne formy reklamy, a więc ulotki czy plakaty, to mają one kilka słabych stron. Chodzi przede wszystkim o to, że mijane podczas spaceru banery, mimo że przyciągają oko – niestety po chwili w większości są zapominane. To samo tyczy się zresztą reklam w Internecie. Każdy z nas doskonale wie, z jaką niecierpliwością wyłącza wszystkie wyskakujące nachalnie okienka z różnymi ofertami. Poza tym, z usług fryzjerek i kosmetyczek w dużej mierze korzystają panie, które nie obsługują komputerów. Jeśli specjalistka z branży beauty skupi się wyłącznie na wirtualnych środkach przekazu, do kobiety w średnim lub podeszłym wieku – po prostu nie dotrze.
Co innego, gdy zainwestuje w ologowane gadżety fryzjerskie, kosmetyczne. Takowe upominki rozdawane klientom odwiedzającym salon czy osobom zainteresowanym usługami, na stałe zapadają w pamięci. Między innymi dlatego, że można ich używać w domu i podczas wszystkich, pielęgnacyjnych czynności. W ten sposób obdarowane kobiety stają się niejako żywą reklamą naszej firmy. Dzięki nim wiadomość o jej obecności na rynku jest po prostu przekazywana automatycznie. Poza tym stałe klientki czują się dzięki drobnym upominkom docenione. Dajemy im w ten sposób do zrozumienia, że cenimy sobie ich zaufanie i sympatię.
Gadżety fryzjerskie, kosmetyczne - przykłady
Zatem ologowane gadżety fryzjera czy kosmetyczki, to idealna forma promocji. Co więcej, biorąc pod uwagę fakt, że panie uwielbiają dostawać prezenty, jest to rozwiązanie wprost idealne. Co jednak podarować swoim klientkom? Jaki sprzęt z logiem firmy może je ucieszyć?
Jako że zarówno kosmetyczka, jak i fryzjerka działa w branży beauty, na pewno warto pozostać w tej tematyce. Idealnym upominkiem będą zestawy kąpielowe lub pielęgnacyjne do włosów. W końcu każda kobieta uwielbia wieczorne rytuały i nowości wśród kosmetyków. Jeśli możemy podarować jej mydełka lub żele o pięknym, aromatycznym zapachu, a przy tym wypromować swoją firmę – dlaczego by tego nie zrobić…
Innym, równie pomysłowym prezentem mogą być reklamowe pomadki w formie ochronnych balsamów. Tego rodzaju upominek z pewnością przypadnie do gustu każdej dbającej o siebie kobiecie. Możemy zdecydować się na niego zarówno latem, jak i zimą. W chłodniejsze miesiące usta szybko pierzchną, a w trakcie upalnych dni wysuszają. Muśnięcie ust pomadką ochronną, która pokryta będzie naszym logo, z pewnością nie umknie spojrzeniom koleżanek!
Kolejną, ciekawą propozycją są lusterka i grzebienie. Poza pomadką, wiadomym jest przecież, że w każdej torebce i tego rodzaju przedmioty są noszone. Nie ma kobiety, która nie ucieszyłaby się z takiego drobiazgu!
Klasyczne gadżety fryzjerskie reklamowe - na co się zdecydować?
Przedsiębiorstwa, które mają w planach inwestycję w gadżety firmowe, na ogół stawiają na przedmioty codziennego użytku - powszechne, klasyczne i uniwersalne. Gadżety fryzjerskie, kosmetyczne, choć jak sama nazwa wskazuje, powinny pomagać w codziennej pielęgnacji - wcale nie muszą koncentrować się wyłącznie na tego rodzaju zabiegach!
Wśród uniwersalnych, najpopularniejszych gadżetów, prym wiodą oczywiście kubki-kolorowe, z umieszczonym z przodu logo firmy, ciekawą sentencją lub adresem firmy. Równie popularne są też notesy czy breloki. Niezależnie od tego, na jaki rodzaj prezentu się zdecydujemy, pamiętajmy, aby był on po prostu praktyczny. Jeśli podarujemy komuś niepotrzebny bibelot, najprawdopodobniej trafi on na dno szuflady!