Większość z Was z pewnością zadawała sobie niejednokrotnie pytanie, czy inwestowanie w gadżety promocyjne ma jakikolwiek sens. Przecież jakość powinna bronić się sama. Za daną marką muszą stać: rzetelność, profesjonalizm i pasja. Niestety tego nie da się zastąpić garścią długopisów reklamowych czy, nawet najpiękniejszych, notesów z logo firmy. Wszystko się zgadza. Te argumenty są nie do pobicia. Jednak istnieje jeszcze jeden aspekt - psychologia i podprogowe reakcje, które zdają się mieć niezwykłą moc i wpływ na życie każdego z nas - Gadżety firmowe dużą zaletą firmy.

Dlaczego firmowe gadżety mają tak duże znaczenie? Gadżety firmowe dużą zaletą firmy

Choć nie da się zaprzeczyć, że nasze postrzeganie danej firmy, zależy w dużej mierze od tego, w jaki sposób ona działa i czy jest godna zaufania. Równie istotna jest jej kampania promocyjna, która powinna opierać się głównie na gadżetach reklamowych.

Udowodniono, że wręczanie drobnych upominków, oprócz tego, że sprawia dużo radości, jest także niezobowiązujące i nie wymaga rewanżu. Lecz za to przynosi ogromne korzyści.

Ta zależność wynika z prostego faktu, że każdy z nas lubi dostawać prezenty, nawet jeśli są to tylko drobiazgi. Ważniejsze jest jednak to, aby one były przemyślane i trafiały w gusta i potrzeby obdarowanego. Taki niewielki, choć bardzo miły, gest skutkuje pozytywnymi skojarzeniami i budowaniem wysokiej pozycji marki w świadomości naszych współpracowników i kontrahentów.

Warto mieć świadomość, że proste i przyjazne gesty mogą zdziałać więcej niż skomplikowane i kosztowne kampanie promocyjne. Takie które, choć pochłaniają często ogromny budżet, nie przynoszą wymiernych korzyści. Za to budowanie pozytywnej relacji z klientami zdecydowanie tak!

Nie da się ukryć, że kluczowym elementem budowania relacji między firmą a klientem są drobne gesty, które znaczą więcej niż skomplikowane tabele zysków i strat. Być może trudno to przełożyć na liczby, udowodniono jednak, że kreowanie pozytywnego wizerunku marki jest szalenie istotne. A można go osiągnąć poprzez drobne dowody naszej wiedzy, rzetelności oraz tego, że warto nam zaufać.

gadżety firmowe dużą zaletą firmy

Własne gadżety reklamowe to inwestycja w przyszłość firmy

Wiele firm, być może nie do końca zdaje sobie sprawę, że relacja to słowo klucz dla owocnej współpracy na wszystkich szczeblach. W dużej mierze jej jakość zależy od naszego profesjonalizmu. Również od tego, w jaki sposób podchodzimy do naszych współpracowników i kontrahentów.

Gadżety firmowe są dużą zaletą naszego przedsiębiorstwa, ponieważ za ich sprawą, często podświadomie, lepiej myślimy o danej marce. Pyszny piernik wręczony przed świętami Bożego Narodzenia albo sadzonki ziół (z doniczką z logo), które na wiosnę możemy zasadzić na kuchennym parapecie, sprawiają, że zaczynamy inaczej postrzegać firmę, która nam je podarowała.

Już dawno temu udowodniono, że smaki i aromaty zostają w naszej głowie przez całe życie. Dlatego doznania zmysłowe często wpisuje się w kampanię marketingową, z uwagi na jej duże znaczenie. Pozytywne skojarzenia są w stanie sprawić, że chętniej sięgniemy po produkty danej marki, jeśli przypomni nam się smak świątecznych smakołyków podarowanych przez daną firmę...

Dobrze przemyślane gadżety, zgodne z ideą firmy albo dopasowane do potrzeb lub oczekiwań kontrahenta, potrafią zdziałać prawdziwe cuda. Takie działania zdecydowanie podnoszą jej prestiż.

Jeśli reklamujemy się jako marka, dbająca o środowisko naturalne, nasze gadżety muszą odpowiadać tej formule. Na przykład być wykonane z materiałów z recyklingu. Będziemy wówczas żywym dowodem na to, że jesteśmy tym, w co wierzymy. Nie ma lepszego sposobu, by to udowodnić, niż wcielając w życie hasła, które do tej pory funkcjonowały na przykład tylko na papierze, w folderach reklamowych lub w mediach.

Najtańsza forma reklamy to gadżety promocyjne

Gadżety reklamowe to jednocześnie najskuteczniejsza, ale i najtańsza reklama naszej firmy. Dlaczego? Ponieważ wydając, często ogromne, pieniądze na reklamę w mediach, wcale nie mamy gwarancji, że przełoży się ona na wyniki sprzedaży.

Tymczasem gadżety firmowe mogą sprawić, że nasze notowania w oczach klientów i kontrahentów znacznie wzrosną.

Jeśli jesteśmy konsekwentni i potrafimy przekuć własne idee w działanie (w tym także na tworzenie spójnej promocji), uda nam się zbudować prestiż marki.

Promocja firmy poprzez przemyślane gadżety jest prosta i wygodna. Zaprojektowane przez nas akcesoria, towarzyszą naszym współpracownikom i kontrahentom każdego dnia, dzięki czemu stanowią przedłużenie idei, które promujemy. Co więcej, trafiamy z naszym przekazem do wszystkich, bez względu na szczebel czy pełnione stanowisko.

Badania pokazują, że taka promocja firmy zdecydowanie sprzyja relacjom B2B (business to business). Można ją także dowolnie rozbudowywać, na przykład personalizując ją pod konkretnego kontrahenta. Warto również dodać, że działania promocyjne można zaliczyć jako koszty przychodu i odliczyć je od podatku.

O gadżetach, które topią lody

Gadżety reklamowe, choć często niewielkie, mają wielką moc. Warto mieć tego świadomość, planując promocję na kolejny rok. Ciepła i przyjazna relacja z klientami jest w stanie zdziałać więcej niż precyzyjne tabele zysków i strat. Warto być widocznym za sprawą ciekawych i przemyślanych gadżetów reklamowych. Takich, które być może sprawią, że będziemy rozpoznawalni coraz szerzej i wyraźniej.