Filiżanka z logo firmy doskonale spełnia swoje zadanie jako produkt reklamowy. Można ją wykorzystać podczas spotkania z potencjalnymi klientami i poczęstować ich kawą w takiej właśnie filiżance. Bez wątpienia zrobi ona duże wrażenie na przybyłych gościach. Firmowe limitowane filiżanki można także podarować w prezencie ważnym klientom. Niosą one zupełnie inne przesłanie niż rozdawane masowo kubki. Filiżanki są niezwykle eleganckie i dodają prestiżu. Firmowe gadżety to bardzo dobre rozwiązanie, gdy pragnie się szczególnie docenić ważnego partnera biznesowego. Trzeba także dodać, że wcale nie jest to wyrób zarezerwowany dla producentów kawy, herbaty, czy innych napojów.

Na co należy zwrócić uwagę, wybierając filiżankę jako produkt reklamowy?

Gadżet reklamowy firmy w postaci filiżanki to produkt elegancki, który ma niezwykłe walory estetyczne. Dokonując wyboru, można zainwestować w klasyczną formę lub też nowoczesny design. Dzięki temu uda się nawiązać do organizacji, której wizytówką ma być filiżanka. Poza wyglądem bardzo ważnym elementem jest przeznaczenie artykułu. Inwestując w produkt reklamowy taki jak filiżanka, warto rozdzielić wyroby przeznaczone do kawy, herbaty, czy innego napoju. Dzięki temu firma pokaże, że orientuje się w temacie. Element ten dodatkowo wpłynie na wizerunek przedsiębiorstwa.

Jakie korzyści można osiągnąć, wręczając klientowi produkt reklamowy w formie filiżanki?

Firmowe gadżety reklamowe takie jak filiżanki pomogą zachować zdrowy dystans, jeżeli jest on potrzebny w kontakcie z określonym partnerem biznesowym. Może on być także skracany, gdy do tego elementu dołoży się dodatkowe produkty na przykład coś słodkiego. Może to być także kawa lub dekoracyjna łyżeczka. Warto także mieć na wyposażeniu firmy zestaw filiżanek z logo firmy. Nigdy nie wiadomo kiedy uda się zrobić wrażenie na jakimś smakoszu kawy. Zdarza się, że ten czynnik ma duże znaczenie w podjęciu decyzji przez klienta o nawiązaniu dalszej współpracy z firmą. Pamiętać należy o tym, że naczynia powinny być stosowane w sposób odpowiedni. Właściwy dobór filiżanek do konkretnych napojów poprawi walory smakowe, a także estetyczne serwowanego napoju.

filiżanka

Jaka filiżanka jest właściwa do jakiej kawy?

Firma, która decyduje się na zainwestowanie w produkt reklamowy w postaci filiżanek, musi dobrze zdawać sobie sprawę z tego, jaka filiżanka jest właściwa do jakiego napoju. Filiżanki do espresso to produkt o pojemności od 50 do 80 ml. Powinna być wyprodukowana z grubej porcelany, która dobrze utrzymuje ciepło. Kształt produktu musi być zbliżony do litery V. Dzięki temu uda się uwolnić więcej aromatu.

Filiżanki do capuccino mają najczęściej pojemność, która wynosi od 150 do 180 ml. Kształt produktu powinien być odrobinę półkulisty. Natomiast kawę latte i macchiato podaje się grubych szklankach, które mają pojemność od 250 do 300 ml. Takie rozwiązanie sprawia, że kawa stygnie znacznie szybciej, dlatego podaje się ją na krótkie i robocze spotkania.

Filiżanka jako produkty reklamowe z logo firmy

Filiżanki, które mają pełnić funkcję gadżetu reklamowego, powinny być wytworzone z materiału, który wyróżnia się doskonałą jakością. Ważnym elementem jest oczywiście logo firmy. Połączenie tych czynników sprawi, że filiżanka będzie wspaniałym produktem marketingowym. Taka opcja sprawdzi się wówczas, gdy firma potrzebuje trochę bardziej szykownego produktu promującego markę. Każda osoba doceni gest w postaci takiego prezentu. Co więcej, klient otrzyma informację, że organizacji zależy nie tylko na zysku, ale także na relacjach biznesowych. Bez wątpienia wpłynie to pozytywnie na wizerunek organizacji. Ponadto filiżanki będą na co dzień używane przez kontrahenta i jego rodzinę. Zapewne będą służyły do podania kawy osobom odwiedzającym dom klienta. W ten sposób można także zyskać dodatkowych kontrahentów, zaistnieć w świadomości innych osób. Filiżanki z nadrukiem to trochę droższa inwestycja niż długopisy, czy też notesy, jednakże efekt takiego działania może być znacznie większy. Dlatego też warto wykorzystać takie rozwiązanie. Pozwoli ono wzmocnić pozycję organizacji na rynku.