Gadżety reklamowe od lat cieszą się ogromną popularnością. Przedsiębiorcy, którzy chcą obdarować ologowanymi produktami klientów czy współpracowników, najczęściej decydują się rozdawanie kubków, notatników, smyczy czy właśnie długopisów. Te ostatnie są upominkiem uniwersalnym i niezwykle funkcjonalnym. Udowadnia to fakt, że tego typu gadżetom nie zaszkodziły nawet elektroniczne urządzenia, między innymi smartfony, tablety oraz pozostałe sprzęty z ekranem dotykowym. Na opłacalność tych małych gadżetów reklamowych wpływa również ich cena, która zazwyczaj jest bardzo przystępna. Nawet długopisy antybakteryjne z logiem firmy można wykorzystywać w masowych akcjach reklamowych i promocyjnych.
Jednak to, co w kwestii długopisów reklamowych może być ryzykowne, to fakt, iż według opinii wielu specjalistów od marketingu stały się one gadżetem zbyt powszechnym i za bardzo przewidywalnym. By swoją ofertę w jakiś sposób wyróżnić trzeba więc mocno się postarać. Należy zadać sobie trochę trudu i znaleźć produkty, które będą inne, niż pozostałe. Tylko w ten sposób korzystając z gadżetów reklamowych w postaci ołówków, piór, cienkopisów czy długopisów jesteśmy w stanie rzeczywiście się wyróżnić.
Długopisy antybakteryjne z logiem konkretnej firmy, jako innowacyjne gadżety reklamowe
Nie wszyscy przedsiębiorcy mają świadomość tego, że innowacyjne długopisy antybakteryjne z logiem firmy są tak naprawdę na wyciągnięcie ich ręki. Mimo że taka właściwość kojarzy się zazwyczaj z płynami czy poszczególnymi tekstyliami, okazuje się, że również przybory do pisania mogą ją posiadać. Na czym polega antybakteryjność w przypadku długopisów?
Już na etapie produkcji gadżetów tego rodzaju, dodaje się do nich specjalną substancję o właściwościach antybakteryjnych. Podczas używania danego produktu większość bakterii, wirusów i grzybów, która normalnie przenoszona jest z rąk do rąk - zostaje wyeliminowana. Ten proces potwierdzają oczywiście odpowiednie atesty, certyfikaty i testy. Najważniejszy jest jednak fakt, że efekt antybakteryjności utrzymuje się w tym przypadku tak długo, jak długo działa wkład danego długopisu. Nie ma tu żadnych ograniczeń czasowych.
Innowacyjne długopisy antybakteryjne z logiem firmy i ich specjalistyczna powłoka zwalczająca groźne wirusy i bakterie nie stanowi też dużego wydatku. Koszt zamówienia specjalnych długopisów tego rodzaju w żaden sposób nie odbiega od ceny zamówienia standardowych długopisów plastikowych. To z pewnością dobra wiadomość dla przedsiębiorców, którzy chcą zainwestować w takie, specjalistyczne gadżety.
Pozostaje oczywiście pytanie: w jakich branżach antybakteryjne produkty reklamowe są najbardziej pożądane?
W jakich miejscach antybakteryjne długopisy znajdują swoje zastosowanie?
Długopis reklamowy jest jednym z najlepszych nośników reklamy przedsiębiorstwa - jest mały, poręczny i użyteczny. Co więcej, istnieje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że obdarowani nim ludzie, faktycznie będą z niego korzystać. A to oznacza, że reklama firmy ma szansę pójść w świat.
Jakie przedsiębiorstwa powinny przemyśleć ofertę długopisów antybakteryjnych w roli nośników reklamy? Z pewnością wszystkie, które zaopatrują, współpracują lub mają kontakt z aptekami, szpitalami, przychodniami, laboratoriami i prywatnymi gabinetami lekarskimi. Ochronna, antybakteryjna warstwa na przedmiotach codziennego użytku w takich miejscach jest niezmiernie ważna. Takie placówki nie wyczerpują jednak listy miejsc, w których długopisy ze specjalną, ochronną warstwą są wskazane. Z przedmiotów specjalnego użytku powinny też korzystać pracownicy i petenci różnych instytucji - poczty szkół czy firm, gdzie długopisy często przechodzą z rąk do rąk.
Design gadżetów reklamowych, a ich dodatkowe, praktyczne zalety
To oczywiste, że reklamowe długopisy swoją popularność budują na potrzebie ich używania. Nic więc dziwnego, że takie gadżety ciągle pozostają na topie. Tym bardziej że dość często się gubią. Większość firm zamawiając jednak zestaw konkretnych produktów, szczególną uwagę zwraca na jego ciekawy design. I nie chodzi tu wyłącznie o estetyczne naniesione logo, ale kolorystykę, materiał wykonania itd.
Niektórzy przedsiębiorcy martwią się, że specjalistyczne długopisy nie są tak ciekawe wizualnie, jak ich normalne odpowiedniki. A tak naprawdę, wbrew pozorom - długopisy antybakteryjne z logiem firmy pod żadnym względem nie są gorszymi produktami, gdy chodzi o ich estetykę wykonania. Właściwie na pierwszy rzut oka niczym nie różnią się od klasycznych, tradycyjnych produktów. Poza tym posiadają dodatkowe zalety z zakresu użyteczności.
Tak naprawdę wprowadzenie na rynek długopisów ochronnych i antybakteryjnych, to pewien przełom - szczególnie w dzisiejszych, wymagających czasach. To właśnie dzięki nim ograniczyć można ryzyko przenoszenia niektórych chorób, na przykład grypy. Z pewnością warto zatem zaopatrzyć w takie gadżety poszczególne instytucje. Tak, by mogły zachować sterylność miejsca wykonywania swojej pracy.