|
|
|
|
|
-
Hemisphere kolorowy długopis z palladowymi wykończeniami biały, czarny (10796101)
Symbol:
G270515
574.22
Ilość w opakowaniu | 25 szt. |
Wysyłka w ciągu | kilku dni |
Dostępność | 62 szt. |
Waga | 0.024 kg |
Kod kreskowy | 8713159681496 |
EAN | 10796101 |
Masz pytania? Dzwoń: +48 61 22 33 250
Zostaw telefon |
Waterman Hemisphere długopis z przeciwstawnymi kolorami z palladowymi wykończeniami to elegancki i niezawodny przyrząd do pisania. Łączy w sobie nowoczesny design z luksusowymi palladowymi akcentami, dzięki czemu nadaje się zarówno do użytku codziennego, jak i na specjalne okazje. Średnia końcówka kulkowa zapewnia płynne i spójne pisanie, a ergonomiczna konstrukcja gwarantuje wygodę podczas długotrwałego użytkowania. Ten długopis jest nie tylko funkcjonalnym narzędziem, ale także wyrazistym elementem odzwierciedlającym uznanie użytkownika dla jakości i wzornictwa. Długopis Waterman Hemisphere to doskonały wybór, czy to do użytku prywatnego, czy też jako wyrafinowany prezent. Sprzedawany w ozdobnym pudełku upominkowym. Kolor tuszu: Niebieski. Żywotność: 2000 metrów.
Kolor:
Biały
Materiał:
metal
Kraj pochodzenia:
FRANCJA
Marka:
Waterman
Metody znakowania:
Tampodruk, Grawer laserowy, Digital paper sleeve
Kolor tuszu:
Blue
Średnica (cm):
1,1
Exportowana długość (cm):
34
Exportowana szerokość (cm):
23
Exportowana wysokość (cm):
20
Indywidualne opakowanie dekoracyjne:
Yes
Kod statystyczny (HSCode):
9608109200000000000000
Opis metody drukowania:
Grawer laserowy
Wszystkie pozycje drukowania:
korpus, czapka, Own design sleeve, Geometric sleeve, Sustainability sleeve, Black-gold sleeve, Technology sleeve, Christmas sleeve
Domyślne pozycje drukowania:
Clip - top right,On cap between left & right edge
Domyślne pozycje drukowania Uproszczone:
czapka
Szerokość druku:
40
Wysokość druku:
5
Domyślny rozmiar nadruku:
40 x 5 mm
Maks. Kolory:
1
Kod grupy kategorii:
mc5
Opis grupy kategorii:
Artykuły piśmiennicze
Opis Koloru:
Biały, Czarny
Kolor Bazowy:
Biały
Długość (cm):
13,7
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.